26 February 2012

Didier Drogba yang hensem

Assalamualaikum....


Didier Drogma... ramai orang tahu yang dia ni pemain bola sepak antarabangsa... Dia juga salah seorang pemain yang diminati oleh admire aku.. bbblluueeerrkksss.. 




Sebenarnya kan... Aku dah jatuh cinta dengan dia... aku sayang dia sangat-sangat.. cinta dia sangat-sangat... Cara dia bermain, cara dia menendang bola.. buat aku makin sayang dia.. Setiap hari, setiap saat, setiap waktu... Aku tergoda dengan lenggok dia yang mempersona..




Cinta aku pada dia membuak-buak... bahagianya kalau dia memahami aku... malangnya bahasa dia dengan aku lain.. warna kulit dia, dengan aku lain-lain... Kaum aku dengan dia berbeza... terlalu berbeza.. Cara hidup kami sangat berbeza.. seperti aku jatuh cinta dengan lelaki Lombok.. pekes keluaq lombok plak ni..




Aku tertanya-tanya.. setiap hari setiap saat.. Adakah aku mungkin dapat memilikinya... Lelaki yang aku idamkan... Gagah.. Kacak.. Hitam manis.. manis sebab gigi dia putih ja... Mata nya garang tetapi galak.. galak bahasa kedah gatai tau..




Atau mungkin... semua ini hanyalah khayalan aku?? aku kuat mimpi k fine khayalan fantasi aku dalam mimpi yang tiada kesudahan...??? eh silap.. berangan bukan mimpi.. hahaha.. 


di sini aku ingin buat pengakuan, wahai peminat Didier Drogba, sudikah awak menerima saya??? perigi cari timba sebab timba sikit lo ni

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mane didier drogba ni???
scroll lagi la :bunuh kalau tak aku bunuh kau

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:hihi
jangan marah tau sebab kena scroll sampai bawah
|
|
|

:muah 
okay dah-dah last!!!!
|
Jom tengok Didier beraksi dengan bola




jawapan didier -_-" frust

cakera apa la sangat kau hitam???


pekak!!! ka ang jenis tak paham bahasa aku?? 
 k fine.. bye! 




Kalau hampa semua nak tau.. ni la Didier Drogba yang aku maksudkan... Jangan marah yea.. 
nah bunga untuk hampa yang sudi baca :ros


Dia mewarnai hidup aku.. selepas aku kehilangan nuky dan rain

 Thanks my dear!!!! u make me alive!!! mmmuuuuaaahhhhhhh


entry sebelum : aku dapat job baru
entry famous : Mr Bean pelbagai watak





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Comments
8 Comments

8 bebelan:

dRopPuc!noo™ said... [Reply to comment]

Kak N!! Drogba comel macam Dropba!!!

Hewhew!! :syg

miss ct said... [Reply to comment]

Assalamualaikum naqiah...

wah..comelnya dia..bulu dia kembang..kacuk parsi ke? ke mmg parsi betul?

naqiah said... [Reply to comment]

drop perasan

:sampuk

naqiah said... [Reply to comment]

waalaikumsalam siti..

dia persian flat face.. tapi bukan hidung penyet 2.. hahaha

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

Drogba hitam! upsss.. ter'racist' plak.. haha.. comey nowh droba.. mana dapat? afrika ka? hehe..

fRaMe+LenSeS said... [Reply to comment]

Cntik la dia dik. ;)

naqiah said... [Reply to comment]

@Solihin Zubir hahaha.. afrika?? jauhnya!!! untungla p beli kucing di afrika kan.. haha

naqiah said... [Reply to comment]

@fRaMe LenSeS comel kan abg!!! :D

bcr the best